dimarts, 8 de març del 2011

La volta dels 25

Avui deixaré de banda les ciutats per parlar-vos sobre La Contra d'ahir del diari La Vanguardia.
Em vaig sorprendre quan vaig veure-la perquè en ella hi sortia en Marc Serena, un periodista que quan va complir els 25 anys va decidir anar a fer la volta al món durant un any amb l'objectiu de conviure amb 25 joves de 25 anys de 25 països diferents. 
I és que jo vaig anar seguint el seu bloc gairebé des de el primer dia perquè em va enganxar moltíssim.
Doncs el 17 de Febrer es va posar en venta el seu llibre 'La volta dels 25' on explica els punts en comú, les preocupacions de cada jove, les vivències i també els reptes de futur de cada un dels 25 joves entrevistats.
Jo ja el tinc entre les meves mans. I vosaltres a què espereu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada